Lizzieonline ..

Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Lizzie - 22 februari 2009 12:06



( eller kanske upplagd ..) kände jag mej verkligen i alla bemärkelser bland snöhögar och dunkuddar den gångna veckan, när husse och jag drog till det

 (namnet till trots )  snörika Grönklitt !!



Kan  kanske däremot tänka mej att matte kommer att ha " vissa synpunkter " om vem som i fortsättningen ska husera ( Läs sova .. ) var i stugan !!


Men jag hoppas komma på en bra plan tills nästa gång vi åker upp, och när jag ändå är inne på just området planer, så måste vi förmodligen revidera planen som handlar om just planer ( fast appellplaner .. ) för den ursprungliga tidsplanerigen kommer antagligen inte att hålla, eftersom jag nu ägnat 4 månader tilll att enbart vila mig i form och det nu plötsligt  är " bara "  8 veckor till det datum, som vi från börjat räknat med för vårt " återtåg " i lydnadskarusellen .. *s* !!


Än så länge är dom ju inte ens bara planerna, och då föredrar jag nog hellre snöpulsprommisar med kompisar, istället för att ruta in tillvaron bland koner och andra ( enligt  Nessie .. ) onödiga attiraljer .. :-) !!



Fast matte påstår iaf att jag blivit lite mer långsint, ( fel, skulle visst vara långsynt .. ) för nu ser jag åtminstome mestadels en ruta på långt håll, men det är ju klart att röda koner på snö syns mycket, mycket bättre än sommarkombintionen grönt och rött, som tydligen är svårt för alla som är färgblinda .. ;) och eftersom jag ofta får höra att jag är ett litet  blindstyre, så gäller det nog mej oxå .. *s* !!



Hej hopp !!



// Lizziebackintown



PS Jag är med på en tävling hos Lena om en fin mössa!! Häng på du med   !! DS


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards