Lizzieonline ..

Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Lizzie - 19 februari 2009 11:41


har det tagit för resultaten från vår fjärde och sista elitklasstävling ( fjärde helgen i rad .. ) från förra säsongen ( där vi förresten även kom just på fjärde plats ..) att inregistreras  hos SKK, men nu finns de  äntligen där resultaten, och även om det inte var några poäng att skryta över för vår del .. :( , så behöver iaf ingen nu längre  ifrågasätta vår 2:a plats på Årets Lydnadsspringer .. : !


Vi nollade ju först rutan .. ( Ser ingen ruta sa hunden och såg ut som ett UFO ..  ?? ) varpå antagligen matte också såg ut som ett UFO och tappade fokus hon med, så raskt hade vi en nolla till på dirigeringen .. :) pga för många kommandon, men rätt apport levererades iaf in .. :-)


Där hade jag nog tänkt bryta, men hunden gillar ju att leva på hoppet, så vi enades om att " köra klart " och de efterföljande momenten funkade konstigt nog utan några större problem .. *s* !




Bryta ihop höll jag däremot på att göra själv alldeles nyss, när jag hade skrivit klart och skulle " bädda in länken " från You Tube, där de tre första momenten från tävlingen finns med, för dels så var det nåt sjabbel med både ljud och bild och dels gick klippet inge viadre  bra att visa i " storbild " heller, och när jag som bäst höll på att trassla med den länken, så uppenbarade sig ÅNK : et igen, ( = Glömde att jag inte hade sparat ner det här inlägget  .. som det var innan alltså ... Suck !  ) och vips var allt jag skrivit puts väck .. Grrrr !!!


Så Yuo Tube - klipp och " funderingar " kring de momenten, får väl hunden ta själv när hon och husse behagar komma hem .. :) !!



Fick för övrigt en rapport, som nog gav en vink om att jag kanske får dela " rum " med tomtarna på loftet i fortsättningen, ( om jag ska " följa med " till stugan ..) för det verkar som om min sida av sängen numera är ockuperad ..  Suck igen !!!


Har´e gott !!


// Hälsar den fortfarande ensamma och översiggivna Gräsankan !


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards