Lizzieonline ..

Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Lizzie - 16 februari 2009 18:55



upp till Grönklitt några da´r !! Alltså husse och jag, för nu har vi tröttnat på att kana omkring likt Bambi på hal is ..  och förresten så kan matte sitta där  bland sina " högar " om hon nu tycker att det är så kul .. :-( !


Dessutom surrar matte om att " det visst är förkylt " igen, och då är det väl inte mer än lagom att vi ( husse och jag alltså .. ) kan lämna vår matta matte i fred några dar, så att hon kan " vila upp sig bland högarna " , och så kan  husse och jag passa på att lägga in en matta på loftet, så att tomtarna får det lite mjukare under tassarna nästa gång dom ska dansa jitterbugg där .. ;) !!


Apropå mjukt, så kan jag berätta att förra gången, som husse och jag åkte upp själva till stugan några dar, så lyckades jag lura husse ( i just det här avseendet är matte inte lika lättlurad .. ) för han märkte inte att jag smög upp och tog mattes plats i sängen ..  :-) !


En gång ingen gång var det nån som skrev, ( fast det gällde visst vad coola Cola hade gjort .. ) och jag vet att fortsättningen på det uttrycket är : Två gånger = En vana, åh jag är ju min vana trogen rätt så van att på nåt underligt vis få det som jag vill ..  *s* !!




Jo, för den som tyckte att det såg ut som om jag hade jobbat häcken av mej i skidspåret med husse på släp, räcker det nog med att titta på vad jag sen ägnade mej åt när det sas skulle vara rast och vila .. ;) !!


Rodeo påstod matte att det fanns vissa likheter med, och jag vet oxå att viss kusin Xit har blivit beskylld för att någon hällt raketbränsle i hans redan befintliga turbomotor, så inte vet jag vad man ska säga om just min " vila " .. * ler * !!


Det brukar annars oftast vara matte, som är bromsklossen " fastknuten " i linan, eftersom hon är den i vår flock som mest ägnat sig åt just draghundskörning i alla dess former, och när vi bytt " förare " efter vilan fick jag " korn " på ett Vorstehekipage, och jag kan säga att då blev det verkligen drag under både mina och mattes galoscher !!


Men det är drygt ett år sen dom här bilderna togs, och jag " hittade " dom nu när jag håller på att leta material, för antagligen så blir det iaf på sikt så,  att ny hemsida måste snickras till .. :((((

Suck säger jag igen, eftersom jag gillar / gillade  min " nuvarande " sida rätt så bra !!


Nix, pix nu ska jag göra mej packad och klar, för i morron bitti vi drar .. :-) !!


Hej hopp !!!


// Lizzie






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards