Lizzieonline ..

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Lizzie - 9 februari 2009 08:14


 


Snacka om att bli tagen på sängen alltså ! Men jag blev så sömnig när jag hade ätit första frukost, att jag helt enkelt kröp till kojs en stund till, och då hade matte den stora fräckheten att återigen leka papparazzi .. :-( !!!


Undrar om man kan anmäla henne nånstans !????


Förresten så har jag redan kollat in, att om man ska " röra sig säkert " i Uppsala idag , så är det nog skridskor på alla fyra tassarna som gäller, för i går eftermiddag REGNADE det och i natt har det frusit på så att termometern visar på minus 8 grader, så jag undrar om det inte är lika bra att just dra täcket över öronen, somna om  och invänta bättre tider .. *s* !!


Tacka vet jag snöööö !!! Fast då vet jag förstås att det finns andra som kommer att protestera för att det är för mycket av just den varan .. ;) !


Man kan förstås undra vart det svenska ordet lagom tog vägen ... När vi pratar om väder alltså ..  !?!?


Men som sagt : Nu är det äntligen MÅNDAG och han däruppe i rymden ( The man in the moon ) är lite " på örat "  i dag, så är du det minsta vidskeplig ...  ta det bara lugnt .. !!

Typ de ä bare å åk, åsså håller vi tassarna för att det blir åka av idag, så att Anja P återigen kan få visa att hon vet var skåpet ska stå ! 



Hej hopp och må så gott !!


// Lizzie



PS Både matte och jag sååå glada över alla grattisar vi fått , och tack vare Er i rymden, så har jag äntligen fått henne att fatta,  att vi efter omständigheterna lyckats riktigt BRA !


TACK SNÄLLA för " hjälpen " att få henne att förstå det !! DS



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards