Lizzieonline ..

Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Lizzie - 24 januari 2009 11:34



Bilder ljuger ju som bekant aldrig, eller ...  !? Den här bilden ljuger bara liiiite grand, för den är nämligen inte tagen idag, utan för ganska exakt två år sedan, och här är det ( till skillnad från förra kollisionsbilden med två kroppar men bara en knopp ) nog precis tvärtom = Två iofs huvudlösa ESS, som tror att man samtidigt kan hoppa bock .. :-) ! Äh fel igen ... Det skulle vara hoppa över stock .. ( men ingen sten .. ) för åter blev det alltså en krock !! 




" Hundens " namn är för övrigt Nizze ( = Lizzie och syrran Nessie )





Jo, jag höll ju nästan på att glömma .. * shame on me * !!!



 



Jag har fått en award från BÅDE Brollan Gizmo och JunioCola !!!

Stort tack för den!! Den går ut på följande:



Till Awarden hör att man även listar 5 saker som man är beroende av, och att man delar med sej av den till 5 andra Bloggar. ( Det sista är ju tyvärr alltid det svåraste, för det är såå himla många  .. Åsså är ju en del tyvärr låsta ..  )



Jag är alltså väldigt beroende av följande fem " saker " !!

1   Både matte och husse !!! ( Fast berätta inte det för dom !!!! )



2   Min rätt så nya alldeles EGNA blogg !



3  GODIS ! ( Allra helst Mamma Scan ... Mums filibabba  )



4   Bus i alla dess former .. Har man fått smeknamnet Lilla Odågan, så  får man  väl försöka leva upp till det .. *s* !



5   Alla mina kompisar ! ( Inkl nära släktingar ) Vad vore livet utan dom !?

 I går fick jag förresten göra en ny bekantskap, och han var både stilig, ung och rätt så mallig ! ( Fel igen ! Matte tjuvkikade och rättade mej,för det är en Malle, säger hon .. )   Han hette iaf Pluto, och han var väldigt skicklig på bl a kroppstacklingar ... ;) så jag var faktiskt lite tött efter den " promenaden " ..  ;) !




Nu ska jag bara leta reda på länkarna till dom här fem " rymdvarelserna " och så tala om att dom har en award att hämta !



Den rockande Schnauzern Axl Rose, Molly Mupp, Chokladpralinen Bellman, Åssisarna Zeffe och Zooto åsså kusinen Gromit ..  *s* !



Tack och hej leverpastej ... är inte heller så dumt ! Matte kör med nån sån där " trycksprutevariant " ( istället för externbelöning .. ) ibland när hon tycker att jag gjort nåt bra .. :-) !



Näe, nu tänkte ni inte så snällt !!! Det händer faktiskt att matte tycker att jag är duktig ! Så det så !



Nosgnugg !


// Lizzie



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards