Lizzieonline ..

Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Lizzie - 22 januari 2009 19:50



Efter sjuttiotolfte gången fick jag iaf dit den här sjuttons YuoTube -länken, ( Tack för råd Juni och peppning Vilja ! ) men mysko blev det, och ljudkvaliteten är om som om det skulle vara full storm,  men det här var iaf första starten i Elitlydnaden i höstas, och jag får väl lite skylla min en aning " opolerade " uppsyn på att vi startade som första ekipage, och att vi inte fick någon tid alls mellan gruppmomenten och det enskilda programmet, så en aning både okoncenterad och busig kan man väl säga att jag var, men attityden var det iaf inget fel på ... *s* !



Det som var mest konstigt var nog att vi hamnade överst på pallen, fast jag hade förstås " slarvat " bort en del värdefulla poäng, så det fattades 13 poäng till ett första pris .. Rackarns, sa matte, men jag var fullt nöjd med att det faktiskt var flera stycken som gav mej komplimanger just för min attityd .. :-)


 

Sen funderar visst matte på att ta mej till en optiker, för det där med att se saker och ting ( läs rutor .. ) på långt håll, det är då stört omöjligt :-( !!




Förresten så såg jag inget genom den här rutan heller, men det berodde visst på att  jag var lite dimmig .. fel, skulle vara dimmigt ute ...  :-) !!


Nu ägnar vi ju bl a vintern till att " kitta om " rutan, för antagligen är det just det att den är otät, som gör att det lixom blir drag  igenom den ..  *s* !




Hej hopp !


// Lizzie




PS Förresten så kan tillvaron vara instängd också, eller utstängd .. välj själv .. *s* ! Öppna sa vi iaf samstämmigt, och hur det hela gick till i dag på Gamlisprommisen med kompis Minos och hans matte Marie, det tänker jag inte berätta .. mer än att kul hade vi hela kvartetten, och att någon av oss hamnat på den sidan av staketet där gräset alltid är grönare ...   !


Tack för trevligt sällskap i dag ! DS


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards