Lizzieonline ..

Direktlänk till inlägg 21 januari 2009

Här kommer några till ...

Av Lizzie - 21 januari 2009 21:08


bildbevis från dagens " packad och klar " .. *s* !



Om det nu skulle vara nån som undrar vart väskorna skulle med mej, så kan jag intyga att trots att det lite ser ut som när en 2 meter lång mansperson rider en islänning i flygande pass  ... ( Matte påstår att det ser rätt så kul ut, och att hon har sett det på ett SM för islänningar ! ) kan jag garantera att jag var inte det minsta störd av den nya packningen, men tyvärr hade husse fel kamera med sig idag, så ni får nöja er med  stillbilder  !


Alltså istället för att ta en serie på mej när jag fick ett fnattanfall och rejsade runt, runt som en riktig toka med en jättefin pinne .. :-)

Snacka om livet på en pinne med andra ord !


Nu ska jag ut på kvällskissning, och sen ska jag in och knapra på en morot .. likt en hare .. *s* !


Har´e gott förresten !


// Lizzie



 
 
molle

molle

21 januari 2009 21:35

ser ut som du behöver en stor stark kille till hjälp

http://bobmarleys.wordpress.com

 
Helena & Vilja

Helena & Vilja

21 januari 2009 22:30

Oj va duktig du ör som kan bära den stooora väskan! Vilja som är så stor har en sån där liten Arraksklövjeväska! Vilja hälsar och tackar för tipset om att städa yoghurtkartonger! Kram och gokväll!

http://holmstorp.bloggagratis.se

 
lotta

lotta

22 januari 2009 08:06

fast det e inte vi som bor i det g¨å huset..vi bor ju här..


http://juniocola.bloggagratis.se/2008/12/14/1195324-julfest/

men det e på samma gata iallafall;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
lotta

lotta

22 januari 2009 08:07

duuuktig tjej föressten;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Lassie

Lassie

22 januari 2009 09:24

My god, du ser ju sådär kompetent ut som lastgetterna i Himalaya. Jag är mäkta imponerad.
Tack för påhälsningen i min blogg förresten.
Kakan och min personliga tränare R-M har gett sig den på att ska klara det där med viltspår... fast jag är en collie....

http://collieflickan.blogspot.com

 
Ingen bild

ESSingarna

22 januari 2009 10:06

Avundsjuk, jag blir så avundsjuk……
Vi har bara klövjeväska modell mindre, men det där är ju riktiga doningar. Vi skall ta ett snack med matte.
Kramizar Almi och Erk

 
Gizmo

Gizmo

22 januari 2009 17:15

Jösses vad det händer saker med dig då bara för att jag inte kunde kika in på några dagar. Har du blivit någon slags korsning mellan åsna och kanin nu eller??
Jag måste nog komma och hälsa på dig snart och "styra upp" dessa tokigheter känner jag ;-)
Kram brollan

http://gizmo.cybersite.se

 
BUS

BUS

22 januari 2009 18:51

Behöver du bärhjälp nångång så vet jag en svartbuskig snygging som ställer upp! ;) Dutti tjej är du och jag gillar tjejer med muskler och styrka i kropp och knopp!
Puzz

http://biphome.spray.se/tobbe.1

 
Bassematten

Bassematten

22 januari 2009 19:21

Hahahahoho, din matte får då till det jämt! Axelbyte om man går på knäna ;)...
Ingång (i bloggen) sker på egen risk hälsar den här matten också :p
Så fiiin väska, men jag säger som Bus och ställer gärna upp om du behöver bärhjälp ;)
Slafs i mungipan :)

http://www.rottisweb.se

 
Helena & Vilja

Helena & Vilja

22 januari 2009 19:38

Ja jag höll på att ge upp men sen när jag laddat upp den för tredje gången gillt så bara funkade det!! Skam den som ger sig.....vet du väl :-) Påt igen!

http://holmstorp.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lizzie - 20 april 2016 18:30

 är nu efter tre år löst och priset "återfunnet", så alltså lika många år som jag hade erövrat det av Monika Jansson skänkta vandringspriset till Årets Lydnadshund ; lika många år tog det innan jag nu äntligen fått skriva in mej i rullorna.   All...

Av Lizzie - 3 februari 2016 13:09

Jag har ju haft synpunkter på att det bara är lilla Knasan ( Numera även kallad Blondie ;-) vilket då alltså inte beror på hennes hårfärg ...   ) som fått hänga med matte på kuliga saker   ... som tex vet jag att hon återigen ska få vara med på en Ni...

Av Lizzie - 22 januari 2016 19:37

I dag firar Lilla Knasan sin niomånadersdag .... och ska man sammanfatta de sju månader hon tillbringat hos oss, så kan man väl säga att det antagligen finns en anledning till att hon fortfarande inte fått nåt annat "namn" och att det kanske beror på...

Av Lizzie - 21 januari 2016 14:34

antar jag att han den där Kungen av Snö tyckte när han under nyårshelgen lassade ner en himla massa snö och kyla med för den delen ...    I vanlig ordning ville ju jag ha "stenkoll" på läget redan första dan det kommit ner lite mera vitt och ffa my...

Av Lizzie - 20 januari 2016 15:30

 kan man lugnt säga att den lilla Knasan tar sig fram, och eftersom det här med att skriva ikapp mest skulle handla om just hennes intåg i flocken så tar jag väl och bjuder på några rader till om henne då ...    Matte fick ju tidigt en förfrågan om...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards