Lizzieonline ..

Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Lizzie - 10 januari 2009 19:38


att få knappt 4 månader gamla Trollungen att sitta snyggt tillsammans med morfar Minos och mej på en " träna på sittande i liten grupp - bild " .. men med matte Stinas hjälp så gick det till slut alldeles förträffligt !!



 Visserligen satt ju både Minos och jag funderade över varför inte vi oxå blev mutade .. :-) men jag menar vadå ..  ;) !?


Däremot så måste jag i dubbel bemärkelse klaga på matte, och det berodde på att hon dels glömt kameran ( Har vi hört den förut, eller .. :( ?? ) och dels på att det var ett himla pjoltande med den den där lilla tanfärgade Aussien !


Men OK då, jag måste faktsiskt erkänna att hon var rätt tuff den lilla madamen, så henne kan jag väl oxå lära lite odågefasoner .. *s* !


Inte blev det mycket till träning vid klubben heller, för det blåste en iskall nordan, så det kanske räckte med prommisen runt Hågaån, som vi iofs var strängt förbjudna att hoppa i !


Ja, kvalitén på bilderna är förstås inge vidare, tagna med med mobilen i halvskymning, men matte skulle prompt ha lilla Trolla ( vars riktiga namn är Sugarwind´s A little Bit Moore ) på bild, och jag får väl erkänna att jag också kan tänka mej att se lite mer av henne .. *s* !


Tack för sällskap på prommisen idag Minos och Trolla !



PS Det är inte en sockerbit som Trolla balanserar på nosen, utan det är resterna av det som kallas snö, som ligger kvar som små fläckar här och där .. :-) DS



Av Lizzie - 10 januari 2009 08:30

och har fått komma ut ur skamvrån, men jag kan säga att det krävdes rätt så mycket som " kompensation " för att jag till slut skulle godtaga hans bön om förlåtelse .. *s* !


Men nu har vi alltså förhandlat klart; vilket är samma som att vi är sams igen, åsså har husse lovat att han ska bättra sig .. :-) !


Så nu hoppas jag bara att husses minne är bra men inte kort !!



Kan väl säga som så, att jag roade mej " kungligt " med just kompensationen ...  * fniss * , så nu är jag inte bitter längre !





Trevlig helg !!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards