Lizzieonline ..

Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Lizzie - 1 januari 2009 12:21



Med nyårsaftonens champagnegalopp borde nog en liten odåga som jag  ha tagit det  mera lugnt .. :-)

för just i dag känns faktiskt mitt lilla spanielhuvud rätt så  tungt !!!



Men solen skiner från en klarblå himmel och lite frisk luft gör nog susen.

för såna som likt mej i går var lite på snusen .. *s* !


// Hälsar Lizzie på täppan !


PS Jag lovar ! Jag ska försöka göra nåt slags bokslut över det gamla året, fast jag måste nog vakna till lite mera först ! DS


PSSS Eller nåt : Fast matte friskriver sig helt från nyårslöften, för hon har en gång för länge, länge sen ( antagligen på  Hedenhös tid .. ) avgett ett löfte som hon sen dess har hållit, och det löd så här :

Jag ska aldrig mer avlägga några nyårslöften !!!


Åh trots att matte  tillhör Orsa kompani, ( som inte lovar nånting bestämt .. ) så har hon alltså hållit det löftet !




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards